Noves aturades a les seus judicials de València, Alacant i Castelló per al 30 de novembre
Les mobilitzacions van començar el passat 16 de novembre, amb una vaga general i concentracions a tot l'Estat.
Els sindicats CCOO PV, UGT-PV i STAJ han convocat aturades de dues hores a les seus judicials de València, Alacant i Castelló per al proper divendres, 30 de novembre.
Les aturades seran entre les 12.30 i les 14.30 hores. A més, també es faran concentracions davant les seus judicials per a continuar amb les pressions, segons han indicat les organitzacions sindicals.
Les mobilitzacions van començar el passat 16 de novembre, amb una vaga general, així com amb concentracions diàries en els centres de treball de tota Espanya per a revocar la reforma de la llei orgànica del poder judicial. A la Comunitat Valenciana, un total de 294 jutges i magistrats van secundar la vaga.
Més llegit
-
La crisi migratòria de Ceuta marca el començament del curs polític
-
El Llevant pesca un punt a El Sadar (0-0)
-
Un equip d’À Punt s’endinsa en el paratge cremat de la serra de la Calderona
-
“Desolació, tristesa. Per als que som de Gátova este és el nostre refugi”
-
Estabilitzat l'incendi de Segorbe que ha cremat vora 632 hectàrees de la Calderona
-
La plataforma xinesa de moda Shein obri l'oferta d'accions per a l'eixida a borsa, amb un valor 72,7% inferior a l'estimació inicial