Nova jornada de retencions quilomètriques a l'A-7, la pista de Silla i la d'Ademús
Unes altres vies, com la V-30, la CV-405 i la CV-33 també registren cues durant les primeres hores de dimarts
Les entrades i eixides de València viuen una nova jornada de retencions. Les cues, que han aparegut en les principals carreteres que conecten la capital valenciana amb l'àrea metropolitana, arriben ja als sis quilòmetres en el cas de la V-30 en sentit al port de València, segons ha informat este dimarts la Direcció General de Trànsit (DGT). En sentit a l'A-7, la mateixa via suma ja tres quilòmetres de cues.
Així mateix, l'A-7 registra a estes hores dos quilòmetres de retencions a l'altura de Manises i en sentit Alacant. A més, a l'altura del polígon de Riba-roja en l'enllaç amb l'A-3 també hi ha dos quilòmetres de cues. D'altra banda, a la pista de Silla entre esta localitat i Albal ja hi ha quatre quilòmetres de retencions, sempre segons la DGT.
Unes altres vies que també registren retencions són la pista d'Ademús (quatre quilòmetres), la CV-405 o la CV-33 en sentit contrari al tram, que reobri este dimarts.
Més llegit
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort