Nova jornada de parades en l'EMT
Les aturades seran de 8:00 a 10:00 i de 16:00 a 18:00.
Aquest dimarts els treballadors de l'EMT de València tenen previstes noves parades en el servei, que duran a terme de 8:00 a 10:00 hores i de 16:00 a 18:00, dins del calendari de sis jornades d'aturades parcials que ha convocat el comité d'empresa.
Segons el president del comité, Adolfo Cruz, també hi haurà parades de 19:30 a 21:30 en el servei nocturn i de 22:00 a 24.00 en tècnica.
La vaga continua perquè la direcció de l'empresa no ha convocat la UGT i CCOO, sindicats que van rebutjar l'acord, que sí que van acceptar altres tres seccions sindicals. Tots dos demanen un aclariment del laude arbitral referit a les jubilacions parcials, que entenen que els dona la raó i els qui es prejubilen han de treballar 65 dies a l'any, mentre que l'empresa opina que se li va donar la raó a ella i han de treballar 131 dies.
CCOO i UGT demanen un aclariment del laude arbitral referit a les jubilacions parcials, que entenen que els dona la raó, i els que es prejubilen han de treballar 65 dies a l'any. L'empresa, però, entén que té raó i, per tant, han de treballar 131 dies.
Els dos sindicats, amb majoria en el comité d'empresa, es reuniran aquest dijous amb l'advocat d'aquest òrgan per a concretar el trasllat de la documentació d'aquesta petició, ha informat Cruz.
Més llegit
-
Un accident múltiple a l'N-340 per Vila-real deixa set ferits i obliga a tallar la carretera més de dos hores
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós