Controlat l’incendi a Teulada
Després de l’esglai a Alcalalí, on el foc ja està extingit, els bombers treballen per a apagar els que hi ha actius a Teulada i el Ràfol d’Almúnia
L’incendi declarat a Teulada (Marina Alta) prop de la CV-746 aquest dimecres de matí continua actiu, però segons el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant, que hi treballa en l’extinció, ja està controlat. Així ho ha comunicat l'1-1-2 a través del seu compte d’X a les 17:10 hores
Després de l’esglai que s’ha viscut a Alcalalí (Marina Alta) per un incendi registrat cap a les 10:30 hores prop de la carretera que arriba al poble i que ja està extingit, la preocupació s’ha traslladat a la localitat pròxima de Teulada, on s’ha declarat un incendi prop de la CV-746 causat per una crema descontrolada, segons Emergències de la Generalitat. Aquest incendi preocupa molt pel risc que les flames avancen cap a una massa forestal pròxima i, de nou, el foc acabe amb el patrimoni natural de Teulada. A primera hora de la vesprada, s’ha estabilitzat el foc, i cap a les 15:00 hores s’ha donat per controlat. En les tasques d’extinció treballen un mitjà aeri, dues autobombes, dues unitats de bombers forestals de la Generalitat i una dotació i un coordinador del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.
Mentrestant, l’incendi que es va declarar al Ràfol d’Almúnia dimarts a la nit i que ja ha cremat 43 hectàrees ha sigut estabilitzat aquest dimecres de matí, però encara no s’ha controlat.
Foc els matolls a Cortes de Pallars
Així mateix, l'accident entre un cotxe i una moto, a la carretera CV-428, al terme de Cortes de Pallars, també ha ocasionat un tercer incendi forestal aquest dimecres de matí. De fet, Emergències ha hagut de mobilitzar un mitjà aeri perquè s'ha botat foc una zona de matolls junt al lloc del sinistre.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil carrega contra un grup de joves d'origen marroquí en la quarta nit d'aldarulls a Torre Pacheco
-
El millor restaurant d’Espanya per a persones celíaques està a València
-
Troben un conductor mort dos dies després de patir un accident a Pedreguer
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
-
Detingut a Algemesí per deixar la pròpia iaia amb 47 euros després d'haver-li'n estafat més de 85.000
-
Roben en una botiga de luxe del centre de València després d'un aparatós encastament amb un BMV
Més vist
Més escoltat
-
15.07.2025 | “Gran pantalla”: les sales de cine aposten per la tecnologia immersiva per a atraure el públic
-
15.07.2025 | 90 minuts
-
15.07.2025 | Cheste, un baluard de l'esperanto
-
14.07.2025 | “Fil d’Irene”: 'Els ponts de Madison', una història d’amor i renúncia en la maduresa
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
16.07.2025 | Les notícies del migdia