Un mort a causa de l'accident múltiple de l'N-340 a Vila-real
Tres persones han resultat ferides i han hagut de ser traslladades a l'hospital
Tres vehicles s'han vist implicats en un accident de trànsit que s'ha produït vora les 16:00 hores a l'N-340 a l'altura de Vila-real, i que ha resultat ser mortal. A causa del xoc, un home de 77 anys ha perdut la vida i tres han resultat ferits. Han hagut de ser traslladats en ambulància a l'Hospital de Vila-real.
Un dels ferits, de 49 anys, presentava politraumatisme i els altres dos, de 66 i 70 anys, han sigut assistits per contusions.
Els bombers del parc de Nules (Plana Baixa), han hagut d'extraure algunes de les persones que s'han vist implicades en l'accident.
Mentrestant, segons ha informat la DGT, el trànsit ha estat en un primer moment desviat per l'autopista AP-7 i des d'aproximadament les 17:45 h s'ha obert el carril en sentit a Barcelona i el desviament a l'AP-7 s'ha substituït pel pas altern dels vehicles pel tram obert. A més, hi ha un quilòmetre de retencions.
Més llegit
-
Detenen a la Vila Joiosa un repartidor acusat de furtar cartes col·leccionables de la correspondència
-
MAPA | On estan tots els monuments i envelats de les Falles de València 2026?
-
Carlos Baño assegura no haver comés cap irregularitat i que col·laborarà amb la justícia
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Treball porta la Generalitat a la Fiscalia perquè l’autoritat laboral valenciana va anul·lar sancions per la dana