Dos morts i diversos ferits en l'incendi d'un bloc de vivendes en una zona d'oci de Magaluf
Quatre persones han hagut de ser traslladades a centres hospitalaris i dotze han requerit assistència sanitària
Dos persones han mort a primera hora del matí d'este dijous en un incendi declarat en un bloc de cases de Magaluf, a la popular zona d'oci de Punta Balena del municipi mallorquí de Calvià, on també han resultat ferides diverses persones.
Quatre persones han hagut de ser traslladades a centres hospitalaris, segons han informat fonts sanitàries.
Els servicis d'emergència han atés altres dotze persones afectades per l'incendi, si bé no han requerit trasllat ni ingrés hospitalari. Huit bombers han requerit atenció mèdica per inhalació de fum.
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes de l'incendi, mentre continuen les actuacions dels equips d'emergències.
Més llegit
-
El 67% del professorat aposta per suspendre la vaga i el 87% rebutja l'última proposta global d'Educació
-
Mazón, als consellers el dia de la dana: "Inundem de dades els mitjans, desprén sensació d'estar alerta que et cagues i calma la gent, que és l'important”
-
Els sindicats majoritaris, oberts a suspendre la vaga educativa a l’estiu abans que desconvocar-la
-
Jorge Bellver dimitix després de confirmar-se la imputació en el cas Assut
-
Bellver, hospitalitzat per un ictus després de renunciar al càrrec per la imputació en Assut
-
El novel·lista anglés Julian Barnes guanya el Premi Princesa d'Astúries de les Lletres
Més vist
Més escoltat
-
10.06.2026 | 90 minuts
-
09.06.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
09.06.2026 | El rector i periodista Héctor Gozalbo, analitza la visita del papa Lleó XIV a Espanya
-
09.06.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
09.06.2026 | ContrÀpunt
-
09.06.2026 | "Teló de fons", amb Juanjo Prats | Teatre per a la formació i gestió d’equips