Moren ofegats en piscines un xiquet de dos anys a Sevilla i una xiqueta de tres a Múrcia
Els dos sinistres van ocórrer durant la vesprada d'aquest dimecres
Una xiqueta de tres anys va morir aquest dimecres després d'ofegar-se en una piscina a la Manga del Mar Menor, a San Javier (Múrcia), segons informa Emergències 112 de la Regió de Múrcia. També va morir un xiquet de dos anys ofegat en una piscina privada a la localitat sevillana de La Campana.
Membres d'Emergències van atendre la xiqueta fent-li maniobres de respiració cardiopulmonar, però no pogueren salvar-li la vida. L'avís d'assistència sanitària el van rebre a les 17:31 hores, quan ja estava rescatada de l'aigua en estat de semiinconsciència. Els socorristes tractaren la menor amb oxigenoteràpia, a l'espera que arribara l'ambulància.
En el cas del xiquet de dos anys, les circumstàncies encara són desconegudes. La Guàrdia Civil va confirmar la mort a les 16:30 hores, moment en què l'112 rebé una telefonada en què demanaven ajuda urgent per a un xiquet que no podia respirar. L'avís el van rebre des d'una vivenda a uns 500 metres de la zona urbana del municipi. El servei d'Emergències mobilitzà fins i tot un helicòpter per a traslladar-lo, però ha sigut possible salvar-li la vida.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres