Mor una persona en l’incendi d’una caseta a Alzira
Durant les tasques d’extinció del foc, aquest divendres a la nit, els bombers van trobar el cos de la víctima
L’incendi d’una caseta a la partida de Materna a Alzira (Ribera Alta) aquest divendres a la nit s’ha saldat amb una víctima mortal, segons ha informat el Consorci de Bombers de València.
L’avís de l’incendi es va rebre a les 22:34 hores i es van mobilitzar dotacions de bombers d’Alzira, Cullera i del Grup Especial de Rescat a Altura (GERA), així com el sergent d’Alzira. En arribar-hi, el foc estava totalment desenvolupat i afectava una caseta situada al carrer de Salvador la Casta, al polígon Materna.
Els bombers van extingir el foc i, paral·lelament, a la recerca d’un possible ocupant, perquè en l’avís s’havia alertat que podia haver-hi algú dins de la caseta que no hauria pogut eixir.
Durant la intervenció dels bombers es va localitzar una víctima mortal. La Policia Judicial se n’ha fet càrrec de la investigació.
Més llegit
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas
-
MAPA | Quants diners cal tindre estalviats per a pagar l'entrada d'un pis al teu municipi?
-
Emergències llança un avís especial per l'onada de calor prevista per a dilluns al nostre territori