Mor una persona en l’incendi d’una caseta a Alzira
Durant les tasques d’extinció del foc, aquest divendres a la nit, els bombers van trobar el cos de la víctima
L’incendi d’una caseta a la partida de Materna a Alzira (Ribera Alta) aquest divendres a la nit s’ha saldat amb una víctima mortal, segons ha informat el Consorci de Bombers de València.
L’avís de l’incendi es va rebre a les 22:34 hores i es van mobilitzar dotacions de bombers d’Alzira, Cullera i del Grup Especial de Rescat a Altura (GERA), així com el sergent d’Alzira. En arribar-hi, el foc estava totalment desenvolupat i afectava una caseta situada al carrer de Salvador la Casta, al polígon Materna.
Els bombers van extingir el foc i, paral·lelament, a la recerca d’un possible ocupant, perquè en l’avís s’havia alertat que podia haver-hi algú dins de la caseta que no hauria pogut eixir.
Durant la intervenció dels bombers es va localitzar una víctima mortal. La Policia Judicial se n’ha fet càrrec de la investigació.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Els delictes al volant, les lesions, els furts i la violència sexual disparen les condemnes en adults (+9,4%) i menors (+3,6%)
-
L’empresariat valencià denuncia la polarització política en la Nit de l'Economia Valenciana
-
L’autòpsia de l'espanyola trobada sense vida a Indonèsia confirma que va morir per asfíxia
-
La UV descobrix un incunable amb diverses versions dels Furs
-
Els psicòlegs alerten dels efectes negatius de les xarxes en la salut mental de les adolescents