Mor un treballador a Castelló en un accident laboral en una empresa de transports
Una altra persona ha resultat ferida en un accident a Santa Magdalena de Polpís en caure d'un mur de 7 metres d'altura.
Un treballador de 37 anys ha mort a Castelló de la Plana en un accident laboral en una empresa de transports situada en l'avinguda d'Enrique Gimeno de Castelló de la Plana.
L’incident s’ha produït en caure-li damunt un tub que l’ha deixat inconscient. Fins a la zona s'ha mobilitzat una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU), que tot i realitzar les maniobres de reanimació, no ha pogut fer res per salvar-li la vida.
A més, aquest matí un altre treballador ha resultat ferit en un accident a Santa Magdalena de Polpís en caure d'un mur de 7 metres d'altura. L'home està ingressat a l'Hospital General de Castelló amb politraumatismes.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Ruixats dominicals
-
La participació en les eleccions extremenyes es queda prop del 35% a les 14:00 h, quasi un 6% menys que en el 2023
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge
-
Localitzen el conductor que es va fugar després d'atropellar mortalment un operari a l'A-7 a Alginet
-
La grip fa tornar la mascareta, però atenció amb les que tenim guardades