Mor un senderista a la cala del Pope de Xàbia
L’excursionista ha patit un desmai a la cala i ha quedat inconscient i sense respiració. Quan els bombers hi han arribat, el Samu ja l'atenia però finalment ha mort.
Un home de 47 anys ha mort aquest dissabte després de caure inconscient i sense respiració en una sender de la cala del Pope de Xàbia (Marina Alta), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.
Els fets han ocorregut al voltant de les 10:45 hores, en un sender dels que pugen a la cala. Poc després de començar la ruta, el senderista ha patit un desmai,ha quedat inconscient i els familiars han avisat els efectius d'emergències.
Fins al lloc s'ha mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat, així com efectius del parc de bombers de Dénia i un grup de rescat de Sant Vicent del Raspeig.
Quan els bombers hi han arribat, una unitat del Samu estava atenent l'home en el sender, però finalment ha mort, segons les mateixes fonts.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat