Mor un jove de 21 anys en un accident laboral en una granja de Pinet
La víctima, un veí de Llutxent, es va quedar atrapada en un muntacàrregues del recinte ramader
Un jove de 21 anys ha perdut la vida en un accident laboral ocorregut en una granja situada al terme municipal de Pinet, a la comarca de la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU), els fets van tindre lloc divendres passat de vesprada, al voltant de les 18:00 hores.
Els servicis d'emergència van rebre l'avís de l'accident, d'acord amb el CICU, però no arribaren a intervindre perquè el xic va morir abans. Així i tot, sí que van acudir al lloc els servicis d'atenció primària per a confirmar-ne la defunció.
Segons publica el diari Levante-EMV, l'accident mortal va tindre lloc en un muntacàrregues de la granja, en el qual sembla que es va quedar atrapat el treballador. La Guàrdia Civil ja investiga les circumstàncies que envolten este fatídic succés.
Bombers dels parcs de Xàtiva i Gandia es van traslladar al lloc dels fets per a excarcerar la víctima, que era un veí de la localitat de Llutxent. Des de l'Ajuntament del municipi han publicat un sentit missatge de condol i record cap al jove.
Més llegit
-
Mor un jove de 21 anys en un accident laboral en una granja de Pinet
-
Investiguen la mort a Riba-roja de Túria d'un subinspector de la Policia Nacional retirat
-
Montserrat registra dos sismes de magnitud 2,5 i 1,8
-
Desmantellen un zoo privat clandestí amb més de 150 animals exòtics a Nules
-
Labora busca personal per a la nova planta d’Edwards Lifesciences a Montcada
-
Buñol viu este dimecres la seua batalla més acolorida i internacional