Mor un home quan prenia el bany a la platja del Saler
El difunt, d'uns 80 anys, anava indocumentat i havia acudit a la platja a soles.
Un home d'uns 80 anys aproximadament ha mort durant el matí d’aquest dissabte quan prenia el bany a la platja del Saler de València.
Segons Creu Roja, vora les 11:30 h del matí alguns banyistes han advertit que hi havia un home a l'aigua, a uns cinquanta metres de la vora, que no responia a estímuls.
Una moto aquàtica l'ha rescatat sense constants vitals i l'ha traslladat a la vora on efectius sanitaris de Creu Roja, un suport vital avançat i un metge que es trobava entre els testimonis han intentat reanimar-lo durant trenta minuts, sense èxit.
L'home, d'uns 80 anys, anava indocumentat i pel que sembla havia acudit a la platja sense acompanyants. Els socorristes que l'han atés han apreciat indicis que el mort podia presentar problemes cardiovasculars o patologies prèvies.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso