Mor un home dins del perímetre d'exclusió del volcà de Cumbre Vieja
S'investiga si la causa de la mort s'ha degut a la caiguda des d'una teulada mentre netejava cendres volcàniques
Un home de 70 anys ha mort a sa casa de Los Llanos Aridane (La Palma), dins del perímetre d'exclusió del volcà de Cumbre Vieja. A aquest veí de la zona se'l buscava des de la jornada anterior i el seu cadàver l'han trobat aquest dissabte.
S'investiga si la causa de la mort ha sigut la caiguda des de la teulada mentre netejava cendres volcàniques o s'ha produït en altres circumstàncies.
L'alcalde de la localitat veïna d'El Paso, Sergio Rodríguez, ha indicat que la víctima és el propietari de la casa i ha assenyalat que les teulades de la zona es van netejar de cendra fa pocs dies.
Rodríguez ha recordat que les colles de voluntaris que netegen la cendra estan formades habitualment pels propietaris, que formen grups de quatre o cinc persones per a anar a netejar zones determinades.
Segons fonts dels serveis d'emergències, hi ha hagut alguns accidents de persones que han patit ferides en caure de les teulades mentre netejaven la cendra i si es confirma que aquesta ha sigut la causa, seria el primer mort relacionat amb les conseqüències de l'erupció del volcà de Cumbre Vieja, que es va iniciar fa 55 dies.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
Més vist
Més escoltat
-
16.09.2025 | 90 minuts
-
15.09.2025 | Les notícies del migdia
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
15.09.2025 | 90 minuts
-
16.09.2025 | Cadena de valor T8 | La pujada del salari mitjà
-
16.09.2025 | El Govern anuncia ajudes de fins a 30.000?€ per al lloguer amb opció a compra per a joves