Mor un home en caure per les escales quan accedia a una vivenda de València
La víctima, de 51 anys i nacionalitat búlgara, portava 14.000 euros en efectiu i documentació. La hipòtesi inicial és que es tracta d'una mort accidental
Un home de 51 anys i nacionalitat búlgara ha mort en el barri valencià de Natzaret en caure per les escales d'un edifici quan es dirigia a una vivenda. La hipòtesi inicial és que es tracta d'una mort accidental.
Els fets van ocórrer la matinada de dijous a divendres, al voltant de les 01:30 hores, quan un testimoni va observar l'home sense respirar estés a l'escala d'un edifici, segons han informat fonts de la Policia Nacional.
La víctima portava documentació i una quantitat de diners en efectiu que, segons informa el diari Levante-EMV, ascendia a prop de 14.000 euros, en bitllets de 500, 200 i 50 euros.
Fins al moment, l'Institut de Medicina Legal no ha comissionat el grup d'homicidis de la Policia, perquè no ha trobat indicis de criminalitat o violència.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
Més vist
Més escoltat
-
16.09.2025 | 90 minuts
-
15.09.2025 | Les notícies del migdia
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
15.09.2025 | 90 minuts
-
16.09.2025 | Cadena de valor T8 | La pujada del salari mitjà
-
16.09.2025 | El Govern anuncia ajudes de fins a 30.000?€ per al lloguer amb opció a compra per a joves