Mor un home de 54 anys en un accident entre un camió i un furgó a la CV-35
El SAMU també ha atés d'una crisi d'ansietat a l'altre conductor implicat, de 43 anys.
Un home ha mort i un altre ha hagut de ser atés per una crisi d'ansietat com a conseqüència de l'accident de trànsit ocorregut aquest migdia en la carretera CV-35 en el qual s'han vist implicats un camió i un furgó.
El sinistre ha tingut lloc sobre les 13:45 hores en el quilòmetre 14 de la via, a l'altura del terme municipal de Sant Antoni de Benaixeve, al Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències.
Cap al lloc dels fets s'ha mobilitzat una unitat del SAMU i una ambulància del Servei Vital Bàsic. L'equip mèdic ha confirmat la defunció d'un home de 54 anys i ha hagut d'atendre'n un altre de 43, per una crisi d'ansietat, que no ha requerit trasllat a un centre hospitalari.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall