Mor un home de 54 anys en un accident entre un camió i un furgó a la CV-35
El SAMU també ha atés d'una crisi d'ansietat a l'altre conductor implicat, de 43 anys.
Un home ha mort i un altre ha hagut de ser atés per una crisi d'ansietat com a conseqüència de l'accident de trànsit ocorregut aquest migdia en la carretera CV-35 en el qual s'han vist implicats un camió i un furgó.
El sinistre ha tingut lloc sobre les 13:45 hores en el quilòmetre 14 de la via, a l'altura del terme municipal de Sant Antoni de Benaixeve, al Camp de Túria, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències.
Cap al lloc dels fets s'ha mobilitzat una unitat del SAMU i una ambulància del Servei Vital Bàsic. L'equip mèdic ha confirmat la defunció d'un home de 54 anys i ha hagut d'atendre'n un altre de 43, per una crisi d'ansietat, que no ha requerit trasllat a un centre hospitalari.
Més llegit
-
Mercadona anuncia una setmana més de vacances per als seus treballadors i una paga extra
-
Una tractorada denuncia a València la inacció de les administracions davant de la pèrdua de rendibilitat del camp
-
Els aeroports de València i Alacant augmenten vora un 11% els vols previstos per a estes festes de Nadal
-
Estes són les díhuit cançons que competiran en el Benidorm Fest 2026
-
‘Valencians al món’ celebra el Nadal més especial des d’Edimburg
-
Ruth Merino, nova secretària autonòmica de relacions amb la UE en substitució de Pablo Broseta