Presó sense fiança per a un home per la mort a Villena de l'exmarit de la parella actual
El servei d’atenció mèdica només n'ha pogut confirmar la defunció
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dijous a Alacant un home de 30 anys en relació amb la mort d'un altre, de 43 anys, a Villena, segons ha confirmat la Subdelegació del Govern a Alacant. L'home mort era l'exmarit de l'actual parella de l'home ara detingut. Segons ha pogut saber aquest mitjà, aquest dissabte ha ingressat a presó sense fiança.
Un home ha mort aquest dijous per ferides d’arma blanca a Villena. Segons ha informat el Centre d’Intervenció i Coordinació d’Urgències (CICU) cap a les 13:45 hores, han rebut un avís per a assistir un home ferit al barri San Francisco de Asís de Villena (Alt Vinalopó). Els fets han ocorregut poc després de les 14:30 hores.
Al lloc dels fets s’ha desplaçat una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgències (SAMU), però l’equip mèdic només ha pogut confirmar la defunció de l’home, de 42 anys, que presentava ferides d'arma blanca.
Més llegit
-
Sánchez anuncia la convocatòria d'eleccions generals per al 29 de novembre
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Sánchez compareix a les 09:00 hores per a revelar si avança o no les eleccions
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Els socis del govern espanyol, l'oposició i els dirigents polítics valencians valoren l'avançament electoral