Mor el president de Caixa Popular, Benet Delcán
En el càrrec des del 2015, era un referent del moviment cooperatiu valencià.
Benet Delcán, president de Caixa Popular des del 2015, ha mort amb 65 anys. Delcán era director de Qualitat i Desenvolupament de Florida Universitària, cooperativa en la qual va ser president de 1987 a 1989 i director general entre 1989 i 1997. A més, ha ocupat càrrecs de responsabilitat en diferents cooperatives com ara Consum, la Nostra Escola Comarcal o Abacus.
També va obtindre el premi Pepe Miquel de cooperativisme, que va reconéixer la seua trajectòria en aquest tipus de societats per la contribució al desenvolupament de Florida Grup Educatiu.
Els missatges de condolences no s'han fet esperar. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha lamentat amb un missatge en Twitter la defunció, i ha destacat que Delcán era una persona "entregada amb el cooperativisme i el treball associat" que tenia "una visió de l'empresa, però també de l'educació i la responsabilitat social". També el director de l'Institut Valencià de Finances, Manuel Illueca, ha lamentat la defunció.
Més llegit
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
La Crida dona la benvinguda a les Falles 2026 amb el foc com a lema i protagonista de l'espectacle
-
L'última setmana de febrer comença amb oratge primaveral i temperatures en lleuger ascens
-
Un accident i les retencions habituals de cada matí deixen vora deu quilòmetres de cua a la pista de Silla
-
Les primeres associacions de víctimes qüestionen a les Corts la "falta" d'avisos i el "retard" en la resposta a la dana