Mor ofegat un banyista de 45 anys a la piscina municipal d'Alcoi
El servici de socorrisme i les unitats de SAMU i SVB han practicat la reanimació cardiopulmonar i altres tècniques de suport vital sense resposta
Un home de 45 anys ha mort ofegat este dimecres al migdia a la piscina municipal d'Alcoi. L'avís de l'incident s'ha rebut al voltant de les 12:20 hores, quan s'ha comunicat al CICU que havien tret de l'aigua un home inconscient. El CICU ha mobilitzat dos unitats d'emergències.
El servici de socorrisme li ha practicat la reanimació cardiopulmonar bàsica i, en arribar la unitat de SAMU i la unitat de SVB han continuat la reanimació avançada i altres tècniques de suport vital avançat. No obstant això, malauradament, sense resposta, i han confirmat la defunció.
L'autòpsia revelarà les causes de l'ofegament de l'home de 45 anys. Mentrestant, la cadena SER ha afegit que han tancat la piscina fins que se n'aclarisquen les causes.
Més llegit
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
La jutgessa de la dana amplia la investigacio sis mesos més
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA