Mor ofegat un home de huitanta anys a la platja de la Romana d’Alcossebre
Es tracta del mateix punt on va morir ofegada una dona de setanta anys el passat 26 de juny
Un home de huitanta anys ha mort aquest dissabte 8 de juliol al migdia a la platja de la Romana d’Alcossebre (Baix Maestrat). Es tracta del mateix punt on va morir ofegada el passat 26 de juny una dona de setanta anys.
L’avís dels equips d’emergència ha arribat al voltant de les 12:30 hores, moment en què s’ha avisat l’equip de socorrisme de la platja, que ha realitzat pràctiques de reanimació cardiopulmonar. Ni els socorristes ni els efectius de l’ambulància que hi han arribat després han pogut fer res per salvar-li la vida.
Es tracta del quart cas d’ofegament que es produeix a les comarques del nord en el que va d’estiu. Als dos casos ocorreguts a la platja de la Romana s’ha de sumar el del banyista que ha mort a Xilxes (Plana Baixa) aquest divendres quan intentava rescatar tres xiquetes i el del jove que va morir el passat 22 de juny en un riu de Llucena (Alcalatén).
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Intenten controlar un incendi al desballestador Bonaire, a Quart de Poblet
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert