Mor l’aficionat que va sofrir un infart al Mestalla
A l’home el van atendre a la graderia de l’estadi i el traslladaren a un centre hospitalari en la prèvia del València-Cadis
Dia negre per a l’afició valencianista. L'home que van atendre a la graderia de l'estadi de Mestalla abans del partit de la setzena jornada de la Lliga d'aquest divendres ha mort, segons ha confirmat el mateix club valencianista a través de les xarxes. La víctima, de 53 anys, havia acudit a l’estadi per a presenciar l’enfrontament entre el València i el Cadis.
L'inici del partit va retardar-se quasi un quart d'hora "a causa d'una atenció mèdica a la graderia", segons assenyalava el València. Els serveis mèdics del València van atendre immediatament la persona situada a la graderia central i, posteriorment, van retirar l'afectat en llitera per a atendre'l en un centre hospitalari, on finalment va morir.
En les xarxes socials altres equips de futbol d’arreu de l’estat han enviat el condol a la família de la víctima i als aficionats del València.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Un detingut i quatre investigats per furtar 63 tones de cítrics a Carcaixent
-
La maduresa de Tàpies es desplega a la Fundació Bancaixa amb més de vint obres de gran format
-
Dones que obrin camí: ‘El retrovisor’ posa el focus en les pioneres que han fet història
-
À Punt emetrà diumenge el NTC Migdia des de la Magdalena i dilluns els seus magazins de ràdio
-
Valencia Basket-Zalguiris Kaunas enceta hui el ‘Punt a punt’