El Ministeri de Sanitat anuncia l’arribada de 4,6 milions de vacunes la setmana pròxima, una xifra rècord
Darias ha ressaltat que, des que va començar el procés de vacunació, Espanya ha rebut més de 100 milions de dosis
La ministra de Sanitat, Carolina Darias, ha anunciat un nou rècord d'arribada de vacunes a Espanya, amb 4,6 milions de dosis durant la setmana vinent. Si es manté la pauta habitual de les últimes setmanes, la previsió és que a la Comunitat Valenciana arribe aproximadament el 10% d'aquestes dosis, és a dir, al voltant de 460.000.
Durant la intervenció via telemàtica en la presentació de la campanya canària per a fomentar la vacunació massiva contra la Covid-19, Darias ha ressaltat l'esforç que ha fet el govern central per acudir a tots els contractes de totes les vacunes "que fan que siguen més de 100 milions les dosis que hem adquirit per a enguany".
"Són xifres increïbles", ha assegurat la ministra, que ha indicat que ja són més de 25,7 milions les dosis administrades, 17,5 milions de persones almenys amb una dosi, fet que representa prop del 40% de la població i 8,6 milions de persones immunitzades, entorn del 20% dels espanyols".
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida