El Ministeri d'Afers Estrangers no té constància de cap víctima espanyola al terratrémol del Marroc
La ciutadania espanyola que necessite assistència consular té a la seua disposició una sèrie de telèfons d’emergència
El govern estatal no té constància, ara per ara, que hi haja cap persona morta o ferida de nacionalitat espanyola en el terratrémol del Marroc, ha assegurat aquest dissabte el ministre d'Afers Estrangers, José Manuel Albares. Aquestes són les dades oferides fins a aquest migdia tant per l’ambaixada com pels consolats d’Espanya al Marroc.
Des de Nova Delhi, on participa en la cimera del G20, el ministre ha informat que l'executiu ha oferit a les autoritats marroquines suport per a les tasques de rescat i les de posterior reconstrucció, encara que el Marroc encara no ha fet cap petició sobre aquest tema.
La ciutadania espanyola que necessite assistència consular té a la seua disposició una sèrie de telèfons d’emergència. Des del consolat general de Casablanca, ubicat en la demarcació en què se situa Marràqueix, s’ha habilitat un telèfon addicional per a aquesta emergència: +212665807977. A més, continua operatiu el número habitual: +212660488848.
La resta de telèfons d’emergència consular al Marroc són aquests:
Rabat: +212660915647
Agadir: +212661080470
Larraix: +212666794559
Tànger: +212661202135
Tetuan: +212661705430
Nador: +212661764005
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi de la Vall d'Uixó
-
Fugida angoixosa per a salvar el ramat de l'incendi
-
El foc de la Vall d’Uixó continua sense control: 10.000 hectàrees cremades i 75 km de perímetre
-
Ferit un xiquet en caure un carret de golf per un pont des de tres metres d'altura
-
L’incendi de la Vall d'Uixó podria deixar al descobert bombes de la Guerra Civil
-
Quarta onada de calor a Espanya