Les milotxes prenen la platja del Cabanyal de València
Centenars de persones han gaudit del XXIII Festival de Milotxes, on s'han enlairat acolorits catxirulos malgrat l'escàs vent
Per a retre homenatge a la tradició tan valenciana d'enlairar el catxirulo, aquest dissabte s'ha celebrat a la platja del Cabanyal el XXIII Festival de Milotxes de València.
El certamen, al qual han acudit centenars de persones, ha tingut una variada programació d'activitats, que, com l'any passat, s'han repartit en dues zones diferenciades: una de competició i una altra d'exhibició.
A la zona amb jardins de vent han fet el campionat de la Comunitat Valenciana de milotxes acrobàtiques o exhibicions de vols acrobàtics individuals i per equips. Mentre que a l'altre costat s'han pogut contemplar les milotxes estàtiques i acrobàtiques de diferents grandàries, incloses figures gegants.
Aquest gran acte anual l'organitzen l'associació sense ànim de lucre Milotxes Club, una entitat amb seu a la Comunitat Valenciana, els socis de la qual tenen com a fi promoure i divulgar el vol de catxirulos en totes les modalitats; l'Ajuntament de València, a través de la citada Fundació Esportiva Municipal, i la Federació d'Esports Aeris.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs