Màxim de morts notificades en un dia a Espanya durant la tercera onada: 724 defuncions
Al conjunt d’Espanya es registren vora 1.800 víctimes en els últims set dies. Sanitat confirma 29.064 positius nous.
La pandèmia torna a situar les defuncions en màxims. El coronavirus ha acabat amb 724 vides més a Espanya, la xifra més alta de la tercera onada. Només en els últims set dies, s’han registrat 1.776 víctimes, segons el balanç facilitat pel Ministeri de Sanitat. Així mateix, s’han diagnosticat 29.064 nous positius de coronavirus.
Des del començament de la pandèmia, ara fa un any, més de 59.000 persones amb Covid-19 han mort. En el cas dels contagis, hi hagut 2,8 milions des de febrer de l’any passat.
En termes generals, al conjunt d’Espanya s’observa un descens de la pressió a les unitats de cures intensives (UCI) que se situa en el 44,58%, així com una baixada de la incidència acumulada, que actualment és de 846,84 contagis per cada 100.000 habitants, segons l’informe diari de Sanitat. No obstant això, a la Comunitat Valenciana se superen àmpliament aquests paràmetres.
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert