Matí de complicacions a la xarxa de rodalia de Renfe
Cancel·lades cinc freqüències de les línies C-1, C-2 i C-6 per problemes en algunes unitats
Complicacions a la xarxa de rodalia de Renfe de València aquest matí. La companyia ha cancel·lat cinc trens entre les 6 hores i les 9 a les línies C-1, C,2 i C-6. Les principals afectacions les ha patit la línia C-1, que connecta Gandia, a la Safor, amb l'estació de València Nord.
Renfe també ha informat que el tren de les 9: 50 hores, que connecta Castelló amb l'estació del València Nord circulava amb 43 minuts de retard.
Fonts de la companyia han explicat que les cancel·lacions s'han produït per "falta de disponibilitat de material rodant". També han afegit que aquests problemes es refereixen a problemes puntuals de logística i avaries en algunes unitats.
Queixes dels usuaris
Les suspensions i els retards han generat moltes queixes entre els usuaris de les connexions de rodalia entre València i Castelló, que han manifestat la seua indignació en les xarxes socials, on critiquen que els problemes són una constant en aquestes línies.
Alejandro Taroncher, un passatger habitual de la connexió entre l'Alcúdia i València Nord, ha explicat en la ràdio d’À Punt que el comboi de les 7 del matí ha arribat amb retard tota la setmana, des de dilluns fins a aquest dijous. “És una vergonya que la gent arribe tard a la faena o a classe per culpa dels trens”, ha explicat.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065
-
À Punt duplica l’audiència de ràdio amb la nova programació