La màgia de la cavalcada arriba a municipis grans i menuts
Els reis han recorregut tota la Comunitat Valenciana per a començar a repartir els regals
Per als Reis d’Orient, la nit no ha fet més que començar. Ara Melcior, Gaspar i Baltasar tenen molta faena, perquè han d'arribar a tots els racons. Visiten cada poble i cada ciutat, i des d'À Punt Notícies els hem acompanyat en el viatge.
A Gandia (Safor), han travessat els principals carrers de la ciutat per a assegurar-se que els xiquets i les xiquetes s'han portat bé. També els hem vist desfilar per Sogorb (Alt Palància), on els han rebut amb un toc manual de campanes perquè l'arribada de Ses Majestats ressonara a totes les cases. Amb l'objectiu que no es perderen pel camí, a Elda (Vinalopó Mitjà) els han guiat amb dos centenars d'atxes, que han il·luminat tot el trajecte, des de la serra Bolón fins a arribar al municipi, en una tradició que té més de 60 anys.
Els reis també han visitat Morella (Ports) i ho han fet amb una cavalcada sense gluten, amb caramels aptes per a tots. Però a més, han tingut l'ajuda dels patges reials, que han pujat pels balcons per a complir els desitjos dels més menuts. També han repartit molts regals en altres pobles, com Sant Jordi (Baix Maestrat).
On no ho han fet encara, estigueu a l'aguait, perquè els queden molts quilòmetres a fer.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat