Madrid presenta a Sanitat el document per a avançar cap a la fase 1 de la desescalada
Segons els informes, han tingut una baixada del 84% d'hospitalitzats i 64% a les UCI.
La Comunitat de Madrid ha presentat al Ministeri de Sanitat el document on argumenta els motius pels quals sol·licita passar a la fase 1 de la desescalada el dia 11 de maig, segons han confirmat fonts del govern.
Madrid era l'única comunitat autònoma que havia manifestat la intenció de passar a la fase següent de la desescalada i que encara no havia presentat la documentació. Finalment, passades les 22:00 hores, després de transcendir la dimissió de la directora general de Salut Pública de la Comunitat de Madrid, Yolanda Fuentes, la Comunitat de Madrid l'ha presentat.
La proposta se sustenta en una caiguda del 84% d'hospitalitzats i del 64% dels ingressats a l'UCI respecte al pic d'incidència de la pandèmia. La Comunitat de Madrid ha registrat un total de 8.504 morts amb coronavirus des de l'inici de la pandèmia, una xifra que suposa el 32,6% del total nacional.
Més llegit
-
Setmana sense pluges i amb temperatures suaus
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Diumenge de Pasqua assolellat i amb temperatures a l’alça fins dimecres
-
Radiació d’estiu en ple abril: els nivells ultraviolats ja són com els d’agost
-
‘Zoom’ analitza l’augment de la religiositat entre joves
-
L’observatori d’Aras de los Olmos estrena el telescopi més potent de la Comunitat Valenciana