Localitzen almenys tretze migrants arribats en pastera a les costes d'Alacant
Les autoritats han trobat buida l'embarcació al cap de l'Horta i han desplegat un dispositiu de recerca que continua en marxa.
Les forces de l'orde han localitzat aquest dimecres tretze persones migrants en terra ferma a Alacant, procedents d'una embarcació que havien trobat buida moments abans als voltants del cap de l'Horta, al terme municipal.
Segons han confirmat fonts de la Creu Roja i la Policia Nacional, ha sigut a primera hora de la vesprada quan s'ha detectat l'embarcació, sense passatge, a la vora de la mar. Després s'ha desplegat un dispositiu de recerca dels ocupants.
Primer han localitzat sis persones i, poc més tard, set més, als carrers pròxims al far del cap de l'Horta. L'operatiu continua en marxa i no es descarta interceptar més migrants.
Als ja detinguts els han traslladat al port d'Alacant, on personal de la Creu Roja els farà un examen mèdic. També s'hauran de sotmetre a una prova PCR per a detectar possibles casos de Covid-19.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places