Llibertat per a una parella detinguda acusada d'abandonar una menor de dos anys
La xiqueta ha quedat a càrrec de l'administració competent
La plaça número 1 de la secció d'instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant, en funcions de guàrdia, va acordar dijous a la vesprada decretar la llibertat per a una parella detinguda després de trobar una xiqueta de dos anys sola, amb els bolquers bruts i en condicions insalubres, al centre de la ciutat.
Així ho ha confirmat este divendres el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), que ha precisat que la decisió es va acordar "de conformitat amb el criteri del Ministeri Fiscal", alhora que ha assenyalat que els dos "hauran de comparéixer davant del jutjat quan els requerisquen".
Els dos queden investigats en una causa oberta per un delicte d'abandó de menor. La xiqueta ha quedat a càrrec de l'administració competent, segons ha apuntat l'alt tribunal valencià respecte a este cas.
Més llegit
-
La Policia prepara un ampli dispositiu davant de la possibilitat de disturbis dimecres i dissabte a València
-
El jutge demana al Suprem que diga si investiga l'eurodiputada Sandra Gómez per la construcció de la piscina d'Alboraia
-
Cecotec invertirà 150 milions en la construcció d'una gigafactoria de vivenda industrialitzada a Almussafes
-
Vox expulsa del partit els regidors de València Juanma Badenas i Cecilia Herrero
-
Més de 200 finques sense ascensor dos anys després de la barrancada: "És molt pesat per la fatiga i pel record"
-
'La bola negra' i Guitarricadelafuente, nominats als Gotham: un altre pas cap als Oscars