Llancen un segell per a commemorar la paella
La Fàbrica de la Moneda i Timbre n'emetrà també un per a celebrar el 150 aniversari de la implantació de la cota zero de la Península a Alacant
La Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre llançarà aquest mes de juny un segell sobre la paella valenciana i un altre per a commemorar el 150 aniversari de la implantació de la cota zero de l'Espanya peninsular a Alacant.
Així figura en una resolució que publica el Butlletí Oficial de l'Estat, on s'indica que també es produiran dos segells més: un pels cinquanta anys de Metges sense Fronteres i un altre d'Amnistia Internacional.
El d'Alacant serà el primer, que es llançarà el dilluns dia 13 i tindrà una tirada de 134.000 segells. El seu valor postal serà de 2,10 euros i commemorarà la instal·lació al port de la referència per a mesurar tots els accidents geogràfics d'Espanya.
El de la paella eixirà amb una tirada de 110.000 miniatures i un valor postal de 4,50 euros. Forma part de la sèrie "Espanya en 19 plats". Cadascun representa una autonomia o ciutat autònoma i el de la paella serà el de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
El Magdalena Vítol posa el colofó a les festes fundacionals de Castelló de la Plana
-
Mascletà en directe del dilluns 16 de març de les Falles 2026 de València
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Falles més enllà de València: els altres municipis fallers es preparen per a la festa amb alguns imprevistos
-
El govern espanyol aprovarà divendres el pla de xoc per a pal·liar l'impacte de la guerra al Pròxim Orient