L'UJI recupera la festa de les paelles després de dos anys
El rectorat vol prendre mesures per a limitar el consum d'alcohol en aquesta festa
La Universitat Jaume I de Castelló de la Plana recuperarà el 24 de febrer la festa de les paelles, després de dos anys sense poder celebrar-se per les restriccions sanitàries de la covid. L'esdeveniment reuneix milers d'estudiants amb els seus companys de classe per cuinar una paella i escoltar música en directe.
Però hi ha una altra cara de la festa que no agrada al rectorat de la universitat, que ha donat a conéixer la preocupació per l'excés de consum d'alcohol d'aquesta festa i estudia com limitar-ne el consum.
Una comissió de treball de vicerectors i estudiants aborda aquests dies quines mesures aplicar. Entre les propostes que hi ha actualment sobre la taula està limitar l'entrada d'alcohol i afegir controls policials als voltants. També la instal·lació de cartells i la contractació de personal de prevenció que aconselle la joventut. A més, limitar la dispensa d'alcohol només a l'interior per a controlar la qualitat.
Vicent Cervera, vicerector d'infraestructures de l'UJI, aposta per "la sostenibilitat i la promoció d'activitats saludables i l'eliminació de les begudes alcohòliques del campus". El Consell d’Estudiants advoca per mantindre el format de les últimes edicions, amb aforament limitat només per a estudiants del campus i entrada lliure d’alcohol.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària