L'OCU alerta sobre les opinions falses en Internet
Un estudi amb sis milions d'opinions sobre 47.000 productes descobreix empreses que "compren" opinions dels usuaris.
L'Organització de Consumidors i Usuaris alerta que no tot el que es comenta per Internet dels productes i serveis que s'hi venen és cert. A través d'un estudi en què s'han investigat sis milions d'opinions en la xarxa sobre 47.000 productes, han descobert empreses que "compren" d'alguna manera opinions dels usuaris per a millorar la valoració dels seus productes en Amazon, TripAdvisor i Booking.
L'OCU ha enviat els resultats de l'informe a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència per a determinar si aquest problema pot portar a una pràctica de competència deslleial per induir a errada en les decisions dels consumidors.
Més llegit
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Mazón demana comparéixer dimarts en la comissió d’investigació sobre la dana a les Corts
-
Sanitat confirma un brot de sarna en una residència de majors a Catral amb 24 infectats
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Dels ruixats de la matinada al ponent del migdia
-
Nuvolositat en augment, a l'espera de ruixats dijous