L'OCU alerta sobre les opinions falses en Internet
Un estudi amb sis milions d'opinions sobre 47.000 productes descobreix empreses que "compren" opinions dels usuaris.
L'Organització de Consumidors i Usuaris alerta que no tot el que es comenta per Internet dels productes i serveis que s'hi venen és cert. A través d'un estudi en què s'han investigat sis milions d'opinions en la xarxa sobre 47.000 productes, han descobert empreses que "compren" d'alguna manera opinions dels usuaris per a millorar la valoració dels seus productes en Amazon, TripAdvisor i Booking.
L'OCU ha enviat els resultats de l'informe a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència per a determinar si aquest problema pot portar a una pràctica de competència deslleial per induir a errada en les decisions dels consumidors.
Més llegit
-
Baixen les màximes, continua la basca i pot ploure a l'interior de València i del nord d'Alacant
-
Dos accidents col·lapsen l'entrada a València per la pista de Silla i l'A-3 i obliguen a tancar carrils
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
Un incendi amb tres focus prop del nucli urbà alarma Benifaió en plena matinada
-
Extingit l’incendi d’Antella després de cremar més d’una desena d’hectàrees de canyes i camps perduts