L'OCU alerta sobre les opinions falses en Internet
Un estudi amb sis milions d'opinions sobre 47.000 productes descobreix empreses que "compren" opinions dels usuaris.
L'Organització de Consumidors i Usuaris alerta que no tot el que es comenta per Internet dels productes i serveis que s'hi venen és cert. A través d'un estudi en què s'han investigat sis milions d'opinions en la xarxa sobre 47.000 productes, han descobert empreses que "compren" d'alguna manera opinions dels usuaris per a millorar la valoració dels seus productes en Amazon, TripAdvisor i Booking.
L'OCU ha enviat els resultats de l'informe a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència per a determinar si aquest problema pot portar a una pràctica de competència deslleial per induir a errada en les decisions dels consumidors.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Els delictes al volant, les lesions, els furts i la violència sexual disparen les condemnes en adults (+9,4%) i menors (+3,6%)
-
L’empresariat valencià denuncia la polarització política en la Nit de l'Economia Valenciana
-
L’autòpsia de l'espanyola trobada sense vida a Indonèsia confirma que va morir per asfíxia
-
La UV descobrix un incunable amb diverses versions dels Furs
-
Els psicòlegs alerten dels efectes negatius de les xarxes en la salut mental de les adolescents