L'incendi de sis contenidors danya cinc vehicles i la façana d'un edifici al barri de Benimaclet
El foc, provocat a les dues de la matinada, s'ha registrat al carrer Enric Navarro
El barri de Benimaclet de València ha patit un acte vandàlic en la matinada d'aquest dimarts. La crema de sis contenidors de recollida de fem, situats en línia al carrer Enric Navarro, ha provocat danys en cinc vehicles i ha afectat la façana de l'edifici més pròxim.
Les flames han consumit la xapa i pintura de les portes, llums, para-xocs i retrovisors dels cotxes; a més de cremar elements exteriors dels negocis del carrer i la façana d’un edifici pròxim als contenidors, on s’ha originat l’incendi.
A conseqüència de la combustió, els cristalls de l’edifici més proper es van trencar i el fum pogué entrar per l’escala, fet que va obligar el veïnat a arrecerar-se a les terrasses fins que els bombers pogueren inspeccionar i ventilar l’immoble.
Més llegit
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
Llibertat VCF presenta una proposta per a reformar i ampliar Mestalla
-
Noves imatges del robatori al Louvre: així va ser la fugida dels lladres
-
La Comunitat Valenciana suma 37.400 ocupats a l'estiu i marca rècord, però l'atur repunta en 11.500 persones
-
Rosalía presentarà en directe el seu nou àlbum, 'Lux', el 7 de novembre al Roig Arena de València