L'incendi d'Almorox (Toledo) segueix sense control
Un altre foc avança sense control a Gavilanes (Àvila).
L'incendi forestal d'Almorox (Toledo) que des de divendres ha cremat ja més de 2.000 hectàrees segueix sense control. 35 mitjans terrestres i 12 mitjans aeris lluiten per a extingir el foc.
La major preocupació ara és que s'haja revifat un focus a la zona de la Peña de Cadalso. Els bombers intenten controlar i confinar les flames, encara que no ho estan aconseguint a causa de l'orografia i de l'amplitud del terreny.
També sense control el foc d’Àvila
L’incendi de Gavilanes (Àvila), que ha cremat més de 500 hectàrees, també segueix sense control un dia després. Tot indica que ha estat provocat per “una causa humana”.
El foc segueix actiu amb un perímetre que "ha augmentat durant la nit" en el front que mira cap a Pedro Bernardo. Hi treballen 16 mitjans aeris, dos batallons de la UME conformat per 120 militars i 32 vehicles, i unes 200 persones en la resta de l'operatiu.
A més, s’ha declarat un altre incendi a Àvila, concretament, a l'Arenal, a uns 20 quilòmetres del de Gavilanes.
Més llegit
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Reobrin el pont del mas de Sabater de Picassent després de la reconstrucció pels danys de la dana
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules