L'Escolania del Misteri d'Elx viatja a Lió
Serà el tercer concert d'aquest estiu que fan amb el cor dels cantors de Sant Marc.
L'Escolania del Misteri d'Elx i el Cor Juvenil viatgen hui cap a Lió. Els seus 80 integrants tornaran a pujar a l'escenari aquest cap de setmana en un concert conjunt amb Les Petits Chanteurs de Saint-Marc de Lió, més coneguts com 'Els xics del cor'.
Serà el tercer concert d'aquest estiu, concretament a la basílica de Notre Dame de Fourvière, després d'haver passat pel Palau de la Música de València i per la Plaça del Congrés Eucarístic d'Elx.
Aquest encontre unix dos patrimonis de la Humanitat, Elx i Lió, i s'emmarca dins de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural que se celebra en 2018. A més, compta amb el patrocini de l'Agència Valenciana de Turisme i de l'Ajuntament d'Elx. Per als xiquets il·licitans suposarà una experiència musical inoblidable.
Més llegit
-
Dos accidents col·lapsen l'entrada a València per la pista de Silla i l'A-3 i obliguen a tancar carrils
-
Baixen les màximes, continua la basca i pot ploure a l'interior de València i del nord d'Alacant
-
L'oratge canvia, més humitat i baixen les màximes
-
L'Audiència Nacional condemna Imanol Arias a dos anys i dos mesos de presó per delictes fiscals i absol Ana Duato
-
Comença el final de ‘L’Alqueria Blanca’
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent