L’avinguda de Joan Carles I de Pedreguer canviarà de nom pel d'avinguda del País Valencià
Dilluns va acabar el procés participatiu pel qual la ciutadania podia proposar i triar el nou nom d’aquesta avinguda.
Pedreguer té nova avinguda o, millor dit, nou nom per a una de les seues avingudes. L’avinguda Joan Carles I es coneixerà, a partir d’ara, com l’avinguda del País Valencià.
Aquest és el nom que ha rebut major quantitat de vots –576–, en un procés participatiu que va acabar ahir després que, fa uns mesos, l’Ajuntament de Pedreguer va plantejar retirar el nom del rei emèrit, arran de la investigació oberta per la Fiscalia del Tribunal Suprem.
L’avinguda del País Valencià s’ha imposat així a altres possibles noms, com avinguda de la Sella (560), avinguda de les Barxeres (461), avinguda de les Escaletes (387), avinguda de la Igualtat (277), avinguda de les Dones Valentes (149) i avinguda del Feminisme (86). Amb tot, en la consulta han participat 1.088 persones, d’un cens estimat de 6.842: això suposa una representació del 15,90%.
El divendres 4 es decidirà, en la junta de portaveus, quan es canviarà el nom de manera oficial i si, per a l’ocasió, es farà algun acte.
Més llegit
-
L'alcaldessa de València: "Farem una ordenança de neteja molt dura, amb sancions de fins a 3.000 euros"
-
Investiguen una dona per haver provocat, presumptament, un incendi a Onda
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
"Gaza està en flames": Israel inicia la invasió de la capital de la Franja
-
Polèmica en l'inici de curs universitari a Alacant per la ponència d'un denunciat per violència masclista
-
El taulell s'estabilitza i creix un 1,3% en vendes i un 3,5% en producció i ocupació en el primer semestre
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Les notícies del migdia
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA