L’autòpsia determinarà la causa de la mort de Blanca Fernández Ochoa
Han trobat el seu cos al cim de La Peñota, a la serra de Madrid.
El cadàver que la Guàrdia Civil ha sigut trobat aquest dimecres al cim de La Peñota, a la serra de Madrid, és el de l'exesquiadora Blanca Fernández Ochoa, segons han informat fonts de la investigació.
Els equips de recerca desplegats per aquesta zona muntanyosa de Cercedilla (Madrid) han localitzat el cadàver passades les 13:00 hores. La troballa l'ha feta, en el tercer dia de recerca de l'exesquiadora, l'operatiu desplegat en aquesta zona de la serra de Madrid.
A l'esportista la van veure per última vegada en un supermercat de Pozuelo de Alarcón (Madrid) el dissabte 24 d'agost.
L’autòpsia determinarà la causa de la mort de l’esportista una vegada que l'han traslladada a l’Institut Anatòmic Forense de Madrid. La seua mort ha motivat una onada de mostres de solidaritat des del món de l’esport i la política.
Més llegit
-
Més de 84.000 famílies nombroses afronten els reptes de criar i conciliar a la Comunitat Valenciana
-
Traslladen 864 migrants a un nou espai temporal d’acollida a Ceuta
-
L'Eldense estrena el caseller de victòries
-
Vilamarxant talla la CV-50 per a exigir la construcció d’una ronda després de vint anys d’espera
-
Un conductor queda ferit després d’eixir-se’n de la via i caure en una séquia a Albalat dels Tarongers
-
Un incendi obliga a evacuar un edifici de cinc plantes a Dénia
Més vist
-
13.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
13.09.2026 | Apunts de pilota
-
12.09.2026 | Bo per a animals, bo per a humans
-
12.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
13.09.2026 | Adaptació animal
-
12.09.2026 | Imposició de bandes a la reina de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort