L'autòpsia descarta que la mort de la dona de Marbella tinga relació amb la vacuna d'AstraZeneca
El conseller de Salut i Famílies d'Andalusia, Jesús Aguirre, ha assegurat aquest divendres que l'informe preliminar de l'autòpsia clínica realitzada a la professora de Marbella determina que "no hi ha cap relació causal" entre l'administració de la vacuna d'AstraZeneca i la defunció d'aquesta docent.
Aguirre ha explicat que l'informe preliminar és "concloent", i es descarta cap relació entre la defunció de la professora i la vacunació contra la Covid-19.
En l'autòpsia clínica han participat dues anatomopatòlogues i un forense, per la qual cosa, segons Aguirre, s'ha fet de la manera "més reglada i científica possible". Per això, "es pot dir de manera clara i contundent que no hi ha relació causal entre la vacunació del coronavirus i la seua defunció", ha incidit. "No existeix cap relació entre l'administració de la vacuna d'AstraZeneca i la defunció d'aquesta dona", ha reiterat el conseller.
Més llegit
-
Estes són les recomanacions de la Generalitat i el govern pel temporal associat a la borrasca Francis
-
La Comunitat Valenciana afronta el primer temporal de l'any: més fred, neu i fenòmens costaners
-
Espanya, el Brasil, Xile, Colòmbia, Mèxic i l'Uruguai publiquen un comunicat conjunt contra l'atac dels EUA a Veneçuela
-
L'afició del València perd la paciència
-
El Llevant i el Villarreal celebren un dia de portes obertes
-
MINUT A MINUT | Nit i matinada de Reis amb molt de fred