L'Associació Espanyola contra el Càncer subhasta tres parcel·les a Castelló de la Plana a partir d'un euro
Estes propietats procedeixen d'herències de persones que han deixat a l'AECC el seu llegat per a continuar amb l'activitat dirigida a fer front al càncer
L'Associació Espanyola contra el Càncer (AECC) ha tret a subhasta diverses parcel·les de terreny, entre les quals hi ha tres finques a Castelló de la Plana amb un preu d'eixida d'un euro. La subhasta s'ha tret a través del portal Escrapalia i s'allargarà fins al 28 de maig.
Dos de les parcel·les de Castelló de la Plana ixen a subasta a partir d'un euro i la tercera ho fa amb un preu inicial de 4.000 euros. Són finques que en algun cas superen els 5.000 metres quadrats. Per ara, ja hi ha dos propostes per a adquirir dos d'aquestes finques, mentre que hi ha una que encara no ha despertat cap interés formal.
Estes propietats procedeixen d'herències de persones que han deixat a l'AECC el seu llegat per a continuar amb l'activitat dirigida a fer front al càncer i millorar la vida de les persones, segons ha explicat en una nota de premsa Escrapalia. Així, es posen a la venda per a recaptar fons amb la finalitat de continuar impulsant la investigació, cobrir les necessitats no clíniques de pacients i familiars i impulsar la prevenció en càncer.
Més llegit
-
Mor un menor de setze anys en caure des d'un mur de quatre metres a la Marina de València
-
El soroll d'un triatló impedeix fer amb normalitat un examen d'oposicions a secundària
-
La presa de Buseo es va desbordar 2,5 metres la nit de la dana segons un informe de la Generalitat
-
Tàrbena celebra la desena edició de la Festa del Parlar de Sa
-
L'Associació de Damnificats per la Dana Horta Sud - València accepta reunir-se amb Mazón sempre que siga a la zona zero
-
Un incendi calcina un cotxe a Torrent on viatjaven una dona i el fill, que van aconseguir eixir-ne a temps