L'arquebisbe de València matisa unes declaracions sobre vacunes contra la Covid-19 amb “cèl·lules de fetus avortats”
Cañizares assegura que resa perquè “es trobe una vacuna i línies d'investigació que no òbriguen un dilema ètic”.
“Ens trobem una notícia dolentíssima: que una de les vacunes es fabrica a base de cèl·lules de fetus avortats”, va dir l'arquebisbe de València, Antonio Cañizares, durant la missa d'aquest diumenge a la catedral de la ciutat. A més, va assenyalar que “el dimoni existeix, en plena pandèmia, intentant dur a terme investigacions per a vacunes”.
Unes declaracions que el cardenal mateix ha volgut matisar en un comunicat aquest dilluns. Cañizares ha assegurat que resa “perquè es trobe prompte una vacuna contra la Covid-19 i que avancen les línies d'investigació que no òbriguen un dilema ètic”.
“L'única cosa que vaig afegir és que, segons les informacions publicades, sembla que existeixen més de cent línies d'investigació i que entre aquest centenar n'hi ha alguna que s'estaria desenvolupant amb mètodes que obririen dilemes ètics”, ha puntualitzat. El comunicat afig que “si aquestes publicacions són certes, el desitjable és que s'aconseguira la vacuna i que fora sense obrir dilemes ètics per la producció d'aquesta”.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Més pluges a la Safor i la Marina abans que es retire la borrasca
-
El temporal descarrega més de 120 litres en punts de la Safor i la Marina Alta
-
Interior confirma com un crim masclista l'incendi de Burgos en què han mort tres dones
-
‘À Punt et busca’ oferix un programa especial pel Dia de les Persones Desaparegudes