L'alcaldessa de Santa Pola, satisfeta amb l'arxivament de la denúncia contra ella
Seva es ratifica en què mai hi va haver irregularitats en l'adjudicació de la mitja marató
L'alcaldessa de Santa Pola, Yolanda Seva, ha expressat la seua satisfacció per l'arxivament de la denúncia que el PP va presentar contra ella i contra la regidora d'Esports, María Dolores Tomás, per l'organització de la mitja marató l'any 2018. Yolanda Seva ha dit que sempre han estat tranquil·les "perquè sabíem que l'autorització, feta en junta de govern, s'havia fet de manera correcta i que no hi havia cap irregularitat administrativa".
En la seua opinió, va ser sorprenent que el PP els l'imputara delictes tan greus, com ara prevaricació, frau, malversació i suborn. Deien que l'adjudicació de l'organització de la mitja marató s'havia fet sense concurs previ ni licitació, punt que no han pogut demostrar. Yolanda Seva ha explicat que l'organització de la carrera s'ha dut a terme sempre de la mateixa manera "estant el PP o l'equip de govern d'ara. És més, es va adjudicar igual el 2016 i 2017, i només es denuncia el 2018".
En una interlocutòria que es va notificar a les parts el divendres, la titular del jutjat número 5 d'Elx, que ha dut la investigació, considera que no hi va haver cap il·legalitat ni interés particular en l'adjudicació a l'empresa Educanova y Consultores.
La mitja marató de Santa Pola, que se celebra diumenge que ve, compleix enguany trenta anys. S'espera que les inscripcions sobrepassen els 5.000 corredors.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
-
Detenen un pare i el seu fill a Sax per tindre una plantació il·legal de marihuana
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
-
L’escoleta Zorita de Requena, el millor centre d’Espanya en educació ambiental i respecte als animals
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"
-
06.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part
-
07.04.2026 | Amunt i avall | Primera Part
-
06.04.2026 | "El més viral", amb Fran Sevilla | Què està tramant Sandra Monfort? El projecte que podria implicar un exconcursant d'OT 2025