L'Ajuntament d'Ontinyent condemna la presumpta violació d’una dona de trenta anys
La regidora d'Igualtat ha posat a disposició de la dona agredida tots els recursos municipals
La regidora d'Igualtat i primera tinent d'alcalde d'Ontinyent, Natàlia Enguix, ha condemnat enèrgicament la violació d'una dona de trenta anys la matinada de dissabte a diumenge al municipi i ha donat tot el suport a la víctima d'una agressió que ha qualificat de "terrorisme masclista".
Enguix ha posat "a disposició de la dona agredida" tots els recursos municipals i confia que "més prompte que tard" les forces de seguretat detinguen l'autor de la violació, ocorreguda en un portal del carrer del Dos de Maig: "Fets com aquests demostren que les dones seguim patint el masclisme en carn pròpia i que no podem abaixar la guàrdia. Hem d'estar alerta els 365 dies de l'any", ha exposat.
Segons Natàlia Enguix, per acabar la plaga de les violències contra les dones és "imprescindible" actuar de manera "coordinada" totes les institucions, "incidint sobretot en l'educació i la conscienciació". Enguix considera que "els discursos negacionistes i d'odi contra les dones" no caben "en una societat democràtica".
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida