L’agost s’acomiada amb tempestes localitzades i fort vent
Les temperatures mínimes seguiran es descens i les màximes estaran per davall de 30 graus
La Comunitat Valenciana viu un diumenge marcat per la probabilitat de ruixats i tempestes aïllades. D’altra banda, l’interior nord de Castelló té actiu durant la primera meitat del dia l’avís groc per ratxes molt fortes de vent que poden aconseguir els 80 quilòmetres per hora, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
Després de les fortes tempestes de la vesprada del dissabte, que en punts com Dénia i Xàbia van deixar registres de més de 100 litres per metre quadrat, la previsió apunta a tempestes aillades i fortes ratxes de vent a les comarques del nord.
Mínimes de 9 graus a Morella
Les temperatures mínimes seguiran en descens, amb les màximes també en descens en el terç sud i amb pocs canvis en la resta. I les màximes se situaran aquest diumenge per davall dels 30 graus. A València, la màxima serà de 27 graus i la mínima de 15 graus; a Castelló les temperatures oscil·laran entre els 17 i 26 graus i a Alacant entre els 18 i 28 graus. Municipis d’interior com Requena i Morella registraran mínimes de 10 i 9 graus, respectivament.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida