Directes
Ara en la televisió
LA VESPRADA AMB TU
Ara en la ràdio
L'HORA DE LA CULTURA

El jutjat investiga quatre comandaments de la Policia Canària per un presumpte cas d’assetjament laboral

Han sigut denunciats per una companya del cos i la Conselleria de Presidència canària ordenarà el seu trasllat provisional

Agent de la Policia Canària en una imatge d'arxiu / EFE

El jutjat de primera instància número 4 de Las Palmas de Gran Canària ha citat en qualitat d’investigats quatre comandaments de la Policia Canària, denunciats per una agent del mateix cos per un presumpte cas d’assetjament laboral. El Tribunal Superior de Justícia de Canàries ha confirmat esta decisió judicial, que també ha corroborat la Direcció General de Seguretat del govern canari.

Segons han indicat fonts oficials, l’executiu autonòmic ha obert una informació reservada després de rebre les citacions judicials el passat 10 de gener. Pel seu contingut, la documentació ha sigut traslladada des de la Unitat de Planificació de la Policia Canària a la d’Assumptes Interns. Esta unitat ha proposat el dia 13 l’obertura formal d’esta informació reservada per a recaptar més dades sobre els fets denunciats.

La Conselleria de Presidència ha indicat que, atés que es tracta d’una denúncia presentada per una agent contra companys del cos i amb la informació disponible fins ara, s’ordenarà el trasllat dels comandaments a una altra unitat. A més, es garantirà que no coincidisquen amb la denunciant en els mateixos horaris.

En cas que els fets denunciats s’hagueren produït durant la prestació del servici, el Govern de Canàries estudiarà la possibilitat de personar-se en el procediment judicial.

També et pot interessar