Directes
Ara en la televisió
VA DE BO
Ara en la ràdio
L'HORA DE LA CULTURA

La jutgessa de la dana demana comprovar si la resident d'un geriàtric va ser víctima mortal de la riuada

Ho ha sol·licitat el fill de la difunta. Si es confirma, elevaria a 230 les víctimes mortals de la tragèdia

Imatge de la destrucció causada per la dana del 29 d'octubre, que va matar 228 persones / Europa Press

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa penal sobre la gestió de la dana ha demanat a l'Institut de Medicina Legal un informe forense sobre la mort en un hospital, tres dies després de les inundacions, d'una dona que residia en un geriàtric de Paiporta.

La instructora ha pres la decisió després que el fill compareguera en seu judicial per a sol·licitar que sa mare siga considerada víctima de la dana, la qual cosa elevaria a 230 la xifra total de defuncions a causa de les riuades del 29 d'octubre del 2024.

Així consta en una providència dictada per la jutgessa Nuria Ruiz Tobarra que ha fet pública este dimecres el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

També et pot interessar

Veure totes les activitats