Jutgen un home per contagiar la sida a la parella, a qui va ocultar la malaltia
La Fiscalia demana onze anys de presó i més 200.0000 euros d'indemnització contra l'acusat, que mantenia relacions sexuals sense preservatiu
L'Audiència Provincial de València jutja un home acusat de transmetre el virus de la sida a la parella sentimental, amb qui mantenia relacions sexuals sense preservatiu i a qui va ocultar que estava contagiat. La parella va iniciar la relació el juny del 2019 i la va acabar any i mig després, el febrer del 2021, després que la dona s'assabentara de la situació, arran de la troballa casual d'unes pastilles contra el VIH en un pantaló de l'acusat.
El mateix dia va fer-se la prova de la sida a l'Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, que va donar positiu. Des de llavors, també l'han diagnosticada un trastorn d'ansietat i depressió.
La Fiscalia sol·licita a l'acusat una pena de presó d'onze anys de presó per un delicte de lesions i una indemnització de 200.000 euros per dany moral, i 8.250 més per la baixa laboral de la parella.
En la vista oral, l'acusat ha declarat que tenia la medicació a instàncies de sa mare i que ignorava que fora seropositiu. El juí ha quedat vist per a sentència.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
El Congrés aprova la moció del PP que insta Sánchez a sotmetre's a una qüestió de confiança i dimitir
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Ábalos denuncia des de la presó que ha sigut víctima d'un juí “polític”