El jutge que investiga la mort de Marta Calvo rebutja arxivar la causa
El jutjat continua el procediment i les acusacions sobre Jorge Ignacio Palma.
El jutjat d’instrucció número 20 de València, que investiga la mort de Marta Calvo, ha notificat aquest dilluns a les parts que rebutja arxivar la causa –com havia sol·licitat la defensa– i acorda continuar el procediment del jurat popular sobre l’acusat, Jorge Ignacio Palma.
Palma està acusat per la Fiscalia i per tres acusacions particulars de dos delictes d’homicidi consumat, un delicte d’omissió del deure de socors, tres delictes d’homicidi en grau de temptativa, un delicte contra la integritat moral, un delicte contra la salut pública, delicte de profanació de cadàvers i un delicte d’agressió sexual.
El jutjat també ha acordat la pràctica de la majoria de diligències d’investigació proposades per les acusacions, com la declaració de diferents testimonis, com la mare de l’acusat. Entre les diligències autoritzades es troba la reconstrucció dels fets per part de Jorge Ignacio Palma.
Més llegit
-
Aspanion alerta que la nova llei de voluntariat posa en risc l'atenció psicosocial dels xiquets amb càncer
-
La predicció d'Aemet per a Nadal: fred i passat per aigua
-
Un assaig demostra de setze setmanes d'entrenament de força amb bandes elàstiques milloren la salut dels majors
-
Emergències entrega a la jutgessa de la dana l’esborrany de l’ES-Alert que no es va enviar el 29 d’octubre
-
Arana fa honor a la llei de l'ex i elimina el Villarreal de la Copa
-
PP i Vox aproven per lectura única la reforma del reglament de les Corts, primera llei del Consell de Pérez Llorca