Directes
Ara en la televisió
ESTÀ PASSANT
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT
Notícies

El jove metge alacantí atacat per un tauró a les Maldives evoluciona favorablement

Agències locals asseguren que va ocórrer en una àrea on es tiren restes de peixos i qualifiquen l'accident d'interacció provocada

Imatge d'arxiu de dos taurons a les Maldives / À Punt NTC

Al jove metge alacantí que ha patit l'atac d'un tauró durant la lluna de mel a les Maldives li han amputat una cama. Tot i això, segons han confirmat fonts locals consultades per À Punt Notícies, el seu estat és favorable dins de la gravetat. Les agències locals informen que ja no necessita suport vital i els metges de l'hospital privat de Male' on està ingressat esperen que es recupere prompte. 

L'atac va ocórrer prop de l'illa de Kooddoo, en un complex turístic d'una zona habitual per a la pràctica del busseig recreatiu. Segons la pàgina oficial que registra els accidents amb taurons a les Maldives, la parella estava practicant snorkel amb una visita guiada. El lloc on va tindre lloc l'atac és un àrea on es tiren restes de peixos que poden atraure els animals i, per això, qualifiquen l'accident d'interacció provocada: a les Maldives està prohibit alimentar els taurons.

De moment, les autoritats locals investiguen els fets i s'han activat els protocols diplomàtics per a una possible repatriació. La família de la parella ja està al país.

El jove, natural d'Alacant, s'havia casat recentment amb una xica de Castelló. La parella estava de lluna de mel i, segons amics pròxims, practicava habitualment activitats de submarinisme.

També et pot interessar