Investiguen un jugador del TAU Castelló per una presumpta agressió sexual
L'acusat ha quedat en llibertat provisional sense fiança i ha de comparéixer els dies 1 i 15 de cada mes en seu judicial.
El jutjat d'instrucció número 3 de Castelló investiga el jugador de bàsquet del TAU Castelló Isao Kinoshita, denunciat per un presumpte delicte d'agressió sexual a una dona, qui ha quedat en llibertat amb càrrecs.
Isao Kinoshita va ser denunciat a Barcelona el passat quatre de desembre, segons ha confirmat el club en un comunicat, en el qual no concreta la causa i explica que no adoptarà cap mesura disciplinària sobre el jugador fins que el jutjat resolga el cas. "No obstant això, el club està en contra de qualsevol conducta no respectuosa enfront de la dona", indica l'organització.
Després de prendre-li declaració, diumenge, el jutjat en funcions de guàrdia va acordar-ne la llibertat provisional sense fiança, però li va imposar l'obligació de comparéixer els dies u i quinze de cada mes en seu judicial.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant