Investigat un jove de Torrevella que es vanava a les xarxes socials de conduir a 230 km/h
L’autor dels fets, de 19 anys, té antecedents penals per altres delictes.
La Guàrdia Civil investiga un jove de 19 anys, veí de Torrevella (Baix Segura), per presumptament haver penjat un vídeo en una xarxa social en el qual presumia de conduir a 230 km/h per l’autovia A-35, al pas pel terme de Vallada (Costera).
Segons informa el cos policial, s’ha immobilitzat el vehicle, un BMW de gran cilindrada, i s’ha obert un cas per un suposat delicte contra la seguretat viària.
El vídeo va començar a compartir-se per diverses xarxes socials fins que va arribar a fer-se viral, tant que la Policia Local de Torrevella el va veure. Els agents van identificar sense dubtes el jove que apareixia al volant, que a més havia sigut detingut en alguna ocasió per altres fets.
La Guàrdia Civil ha pogut situar el punt on es produeix la infracció penal, ja que en el vídeo es veuen alguns elements, com ara edificis i ponts, que permeten identificar la via i el punt quilomètric exacte.
Més llegit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor
-
Detenen una turista britànica de 63 anys per assassinar una amiga amb el cable d'una aspiradora en un apartament de Benidorm
-
Els usuaris dels Rodalia denuncien retards, cancel·lacions, excés d'aforament i falta d'informació diàriament